Skip to content

Σκοπός

Συγγνώμη,αυτή η εγγραφή είναι διαθέσιμη μόνο στα Αγγλικά Αμερικής. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Το Ψηφιακό Πρωτάθλημα (ΨΠ) είναι Διαγωνισμός Ψηφιακής Καινοτομίας[1] που  στοχεύει στην προώθηση της έννοιας της ψηφιακής καινοτομίας σε μαθητές, φοιτητές, άλλα φυσικά πρόσωπα / ομάδες, νεοφυείς, νεοσύστατες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις καθώς και στην ανάπτυξη ανταγωνιστικών καινοτόμων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών που συνάδουν με τις προτεραιότητες της Ψηφιακής Ατζέντας[2] ενώ,παράλληλα, προάγονται και θέματα κοινωνικής επιχειρηματικότητας.

Το αντικείμενο του Ψηφιακού Πρωταθλήματος διαφοροποιείται ανάλογα με την κατηγορία των συμμετεχόντων αλλά ως κοινή παράμετρος είναι η εξοικείωση των συμμετεχόντων με τη Ψηφιακή Ατζέντα και η ανάπτυξη καινοτόμου μοντέλου ή λειτουργικού πρωτοτύπου ή ψηφιακού προϊόντος ή υπηρεσίας στη βάση της Ψηφιακής Ατζέντας.

Το Ψηφιακό Πρωτάθλημα έχει τρεις κατηγορίες:

Κ1. Μαθητική Επιχειρηματικότητα

Κ2. Φοιτητική Επιχειρηματικότητα

Κ3. Αναπτυξιακή Επιχειρηματικότητα

Ο σκοπός του Ψηφιακού Πρωταθλήματος προβλέπεται να επιτευχθεί με:

  • παροχή εξειδικευμένων σεμιναρίων που θα υποστηρίζουν την ανάπτυξη καινοτόμων μοντέλων, πρωτοτύπων, ψηφιακών προϊόντων ή υπηρεσιών (ανάλογα με την κατηγορία συμμετεχόντων), που θα συνάδουν με το θεματολόγιο της Ψηφιακής Ατζέντας, και
  • βράβευση των προτάσεων που θα διακριθούν σε κάθε κατηγορία.

 


[1] Για τον ορισμό του όρου Καινοτομία παραπέμπουμε στο https://ec.europa.eu/growth/industry/innovation_en και θεωρούμε ως Ψηφιακή Καινοτομία την Καινοτομία που χρησιμοποιεί Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)

[2] Για τα θέματα της Ψηφιακής Ατζέντας μπορείτε να ενημερωθείτε: https://ec.europa.eu/digital-agenda/sites/digital-agenda/files/dae_v6.pdf  http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:52010DC0245&from=EL