Skip to content

Σκοπός

Το Ψηφιακό Πρωτάθλημα (ΨΠ) είναι Διαγωνισμός Ψηφιακής Καινοτομίας[1] που  στοχεύει στην προώθηση της έννοιας της ψηφιακής καινοτομίας σε μαθητές, φοιτητές, άλλα φυσικά πρόσωπα / ομάδες, νεοφυείς, νεοσύστατες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις καθώς και στην ανάπτυξη ανταγωνιστικών καινοτόμων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών που συνάδουν με τις προτεραιότητες της Ψηφιακής Ατζέντας[2] ενώ,παράλληλα, προάγονται και θέματα κοινωνικής επιχειρηματικότητας.

Το αντικείμενο του Ψηφιακού Πρωταθλήματος διαφοροποιείται ανάλογα με την κατηγορία των συμμετεχόντων αλλά ως κοινή παράμετρος είναι η εξοικείωση των συμμετεχόντων με τη Ψηφιακή Ατζέντα και η ανάπτυξη καινοτόμου μοντέλου ή λειτουργικού πρωτοτύπου ή ψηφιακού προϊόντος ή υπηρεσίας στη βάση της Ψηφιακής Ατζέντας.

Το Ψηφιακό Πρωτάθλημα έχει τρεις κατηγορίες:

Κ1. Μαθητική Επιχειρηματικότητα

Κ2. Φοιτητική Επιχειρηματικότητα

Κ3. Αναπτυξιακή Επιχειρηματικότητα

Ο σκοπός του Ψηφιακού Πρωταθλήματος προβλέπεται να επιτευχθεί με:

  • παροχή εξειδικευμένων σεμιναρίων που θα υποστηρίζουν την ανάπτυξη καινοτόμων μοντέλων, πρωτοτύπων, ψηφιακών προϊόντων ή υπηρεσιών (ανάλογα με την κατηγορία συμμετεχόντων), που θα συνάδουν με το θεματολόγιο της Ψηφιακής Ατζέντας, και
  • βράβευση των προτάσεων που θα διακριθούν σε κάθε κατηγορία.

 


[1] Για τον ορισμό του όρου Καινοτομία παραπέμπουμε στο http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus!prod!DocNumber&lg=en&type_doc=COMfinal&an_doc=2003&nu_doc=112 και θεωρούμε ως Ψηφιακή Καινοτομία την Καινοτομία που χρησιμοποιεί Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)

[2] Για τα θέματα της Ψηφιακής Ατζέντας μπορείτε να ενημερωθείτε από το: http://ec.europa.eu/digital-agenda/